22. juli 2016

Farvel England - Goddag Holland og så helt hjem igen


Holland er dejlig, vi nød 4 dage der. Efter 11 dage i England satte vi kursen mod Holland, hvor vi skulle være i 4 dage. Vejret var dejligt, poolen ikke varm men ungerne var ligeglade. De svømmede og legede deri uanset. Vi hyggede os med afslapning, lidt shopping og et besøg i Scheveningen igen. Vi var der for 4 år siden og elskede det. Vi tog et billede som det her for 4 år siden. Så vi måtte jo hellere tage et igen.
Nu har vi været hjemme i 1½ uge. Manden startede på arbejde i mandags. Ungerne og jeg har hygget os, ikke lavet så meget. De har set nogle af vennerne - dem der ikke lige er på ferie. Onsdag fik vi rigtig fejret prinsessepigen. Hun fik det kamera hun så brændende havde ønsket sig, så hun tager billeder hele tiden og filmer. Og pral-alarm.... hun er godt nok dygtig!

Nå, men energien bliver brugt andre steder end her så I må væbne jeg med tålmodighed. Det er ikke helt så ofte jeg lige får blogget her i ferien. Vi holder ferie eller ungerne og jeg gør! Men her er lidt billedespam....

En pige og hendes kamera
Hun tager billeder af alt
Billede taget af  @gracelily
Billede taget af @gracelily
Prinsessepigens fødselsdagskage hun selv lavede. Hendes uduelige forældre havde glemt at købe lys.... Moren fandt et halvt brugt i skuffen. Det gik... #pleasedontjudgeus
Det er ikke kun moren der ikke kan komme ud af hængekøjen på normalvis.... #nochildwasharmedinthephoto

8 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig ferie i har haft jer og ser ud til hun havde en herlig fødselsdag - kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun havde en dejlig fødselsdag:o) Og ja, vores ferie har rigtig nydt.

      Slet
  2. Sikke nogle herlige fotos - både dine og prinsessepigens ;-) Stort tillykke med hende - 11 år er stort!
    Fortsat rigtig god ferie til jer.
    Ps. det glæder mig at han ikke kom til skade med den der hængekøje - vildt stunt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak:) Ja, 11 år er stort. Mindstemanden lavede sået stunt på trampolinen og slog nakken. Han er okay igen men jeg får stress af alt hans springeri.... Han skal 3 dage på gymnastikskole på mandag. Mon han så får sin spring lyst stillet....

      Slet
  3. Fortsat god ferie :) og hyg jer. Bloggen er der stadig når du er klar. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak Birgitte:o) Håber du nyder din ferie:o)

      Slet
  4. Jeg har nydt hver en beretning fra en skøn ferie.
    Jeg har haft en travl periode, alt for travl, ikke fået tid til det jeg holder af. På fredag kl. 14.00 kommer der andre "boller på suppen" :-)

    SvarSlet
  5. Dejligt du nyder at læse med:) og lige om lidt har du ferie:) yeah!!

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...