17. oktober 2015

Ikke for synets skyld.

For sådan et løbebånd her er stort og ikke så kønt men det er super godt at gå/løbe på. Løbe kan jeg ikke (sclerosen har sørget for det for flere år siden) men jeg nu heller aldrig fan af det der løberi. Jeg kan gå, ikke langt, men jeg kan og jeg nyder især at gå på et løbebånd. Jeg kan holde fast så jeg har ret ryg og der er ingen uventede bump på vejen, jeg kan snuble over. Jeg går på løbebånd hos min fys som ligger på første sal med store vinduer, hvor jeg kan se lige ned til banegården og busholdepladsen. Mens jeg vralter derud af kan jeg kigge på mennesker og især dem der venter på en taxi, er tit interessante at holde øje med.
Jeg ville rigtig gerne have et løbebånd herhjemme. Vi har i flere år snakket om det men vi har bare ikke pladsen. Det er ærgerligt for det er den træningsform der er rigtig go' for mig, at gå. Jeg går små turer med min rollator hvor vi bor men det er nemmere og bedre, at gå på en helt jævn overflade. Ligesom løbebåndet her der er lige til at klappe sammen og rulle under en seng. Sådan et kunne vi måske godt få plads til, tænker jeg. Så fylder det jo ikke og jeg kan rulle det ind foran fjernsynet. Lige se et afsnit af Suits mens jeg går derud af. Win win!

Løber/går du?

Indlægget er lavet i samarbejde med Sagatrim.dk men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her  


 

 

2 kommentarer:

  1. Jeg vælger også gang, det siger fysioterapeuten, slid i ryggen har ikke godt af "bump/stød", ved løb "svæver" vi, altså begge ben er løftet fra jorden, ved gang er der altid 1 fod på jorden.
    Jeg er i gang med et projekt, at koordinere vejtrækning og gang, derfor kan mange se jeg går stille derudad, øger langsomt, meget langsomt mit tempo.
    Det er en dejlig måde at bevæge sig på, altså, forstår godt du kunne tænke dig en sådan derhjemme, og nu der er plads under sengen,
    her er der ikke plads nogen steder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror jeg vil ønske mig sådan et her for det er så smart, det lige kan klappes sammen:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...