8. oktober 2015

Brødrene Løvehjerte.

Prinsessepigen og jeg blev færdig med bogen i går. Åh, den er så god. Jeg husker filmen helt tydeligt og glæder mig til at se den sammen med prinsessepigen. I november skal hun så ind og se teaterstykket med sin klasse på Odense Teater.

I dag har de haft fagdag på skolen og prinsessepigens klasse skulle se Ronja Røverdatter. Endnu en dejlig bog jeg husker. De har om Astrid Lindgren i dansk i øjeblikket og det er en forfatter jeg er stor fan af.
Jeg spurgte prinsessepigen i går aftes, om hun ville anbefale Brøderne Løvehjerte. Det ville hun i hvert fald. Hun siger den er spændende, lidt uhyggelig og sørgelig men også glad.

Så har dig og ungerne ikke læst den så kan den altså varmt anbefales.

2 kommentarer:

  1. Jeg elskede perioden med Astrid Lindgren, Sjovt nok havde mine 3 ældste samme dansklærer, og yngste læste samme pensum, altså samme bøger som de 3 store.
    Jeg valgte så selv at supplere med Børnene i Bulderby, Pippi og Emil fra Lønneberg (står parat til børnebørnene - de er fra da jeg var barn)

    SvarSlet
    Svar
    1. Astrid Lindgreen skriver så godt. Vi har læst mange af hendes bøger:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...