26. oktober 2013

Græskar med briller eller det skulle det ligne....

Prinsessepigen er hos sin veninde til i morgen (håber vi, det sker vi må hente når hun skal overnatte hos veninder) og mindstemanden skal være enebarn så længe. Prinsessepigen skulle lave græskar hos veninden så det blev mindstemanden og jeg enige om, at det ville vi også.

Han mente, at det var meget vigtigt man tegnede det der skulle skæres ud først. Det blev gjort med stor koncentration. Under strengt opsyn, skulle jeg skære og sørge for det blev som han havde tegnet... Det gjorde han mig meget bestemt klart, inden jeg fik lov at sætte kniven i græskarret. Han var yderst tilfreds med resultatet, heldigvis!

Har I lavet græskar??




2 kommentarer:

  1. Sikke en skrap fyr - ja dem begge to ;-)
    Godt resultatet kunne godkendes. Synes det er sejt tegnet OG skåret.
    Vores græskar er nu smidt ud - det er flere uger siden at mindstemand og jeg skar det. Og nu er det muggent og derfor væk! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi... Tak skal du ha':) ja, jeg glæder mig til at se, hvor længe det overlever.

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...