7. oktober 2013

Det var ikke meningen endnu men det bestemmer man ikke altid selv.

Især ikke når tyngdekraften tager over (eller man bare mister grebet) mens man er klatret halvvejs op i klatrestativet. Held i uheld var det måske lidt alligevel, for mindstemanden slog sin rokketand ud.... Så hårdt den forsvandt og ikke 16 børn eller deres lærer kunne finde den trods et ihærdigt forsøg. Mindstemanden var okay for han smiler bare mens han sover, siger han.Så kan tandfeen jo se han mangler en tand, ik'?!
Jeg viste ikke, hvad der ventede mig da jeg hentede. Jeg var også lidt tidligt på den og sad derfor udenfor klassen og ventede da klokken ringede. Jeg hører hans lærer sige, at hun synes mindstemanden skal stå forrest i rækken (de skal gi' hånd og sige tak for i dag inden de går hjem eller i sfo) så han kan smile til sin mor. Måske femøren skulle have faldet der men det gjorde den ikke, ikke før han smilede.... Og smile det gjorde han!


2 kommentarer:

  1. Årh altså! Tsk tsk, hvor der handles, der spildes : )
    - og ud skulle den jo alligevel. Synes han har et fantastisk smil og er sikker på at tandfeen også falder for det ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) ja, hans smile wouldn't melt butter som svigermor siger;) Faren har skrevet en lille seddel til tandfeen, den er lagt under puden.

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...