14. oktober 2013

Et famillieportræt i fødselsdagsgave.

Min kære svoger, ungernes onkel D og mandens storebror er dygtig, er han! Han har lavet dette dejlige famillieportræt til mig (måske det er ment til hele familien men det var altså mig der fik det)

Jeg elsker det! Han har glemt at signerer det men det må han så gøre næste gang han kommer på besøg. Mindstemanden mente man selv kunne vælge, hvem på billedet man var. Han ville nemlig gerne være robotten...??
Nu skal jeg nok lade være med at holde jer hen i spænding længere. Lad mig præsenterer:

Prinsessepigen på hænder - faren klar til bordtennis - mig den danske viking - mindstemanden med slangen - katten Muffin!

Nå, hvad synes I så???


2 kommentarer:

  1. Er manden virkelig square headed?! Hehe...
    Nå men. Det er faktisk en helt vildt lækker tegning. Dejligt med en så talentfuld svoger!

    SvarSlet
    Svar
    1. Til hverdag er mandens hoved mere rundt;)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...