20. marts 2017

Mandag og jeg nynner

Trætheden var overaltskyggende..... Mindstemanden var to år (så år 2009) og gåturen fra bilen til hoveddøren var bare for lang. Tror det var en mandag!

Hele weekenden har manden og jeg sunget Skønheden og Udyret sange. Åh, hvor var filmen fantastisk. 9 ud af 10 fra ungerne. 10 ud af 10 fra manden og jeg. Jeg vil se den igen.....
Vi vil varmt anbefale den. Den er nøjagtig ligesom tegnefilmen eller bedre. For med rigtige mennesker kommer humor og manden og jeg grinede meget af de få 'voksen' jokes der var. Vi nød alle filmen rigtig rigtig meget, men vi er også store Disney fans.

Ellers gik lørdag med gymnastik opvisninger. Søndag havde the tween også en opvisning. På lørdag har begge unger den sidste opvisning for i år. I går regnede det hele dagen hos os. Det var nu ok, så kunne vi slappe af!

18 kommentarer:

  1. Det ku' være jeg skulle hive nogen med i biffen og se den film! ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh se den:) Den er fantastsik:o)

      Slet
  2. Lyder da som en virkelig dejlig weekend. Sikke et humør du udviser :-). Kram D

    SvarSlet
    Svar
    1. :o) jeg nynner stadig Skønheden og udyret sange. Man kan kun blive glad af sådan en film:)

      Slet
  3. Det billede - det er mig i dag, hahaha... nå men fedt at filmen var god. Jeg må se den på et tidspunkt. Bliver nok ikke i bio, men mon ikke den kommer på tv engang. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ha Birgitte, nu har jeg så det billede på nethinden ha ha ha

      Slet
  4. Lyder som en skøn weekend, godt med en film anbefaling.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en dejlig weekend :)

      Slet
  5. Skøn weekend hos jer.
    Og ved du hvad, i morgen aften kl. 18.30 sidder jeg parat til at nyde Skønheden og Udyret. Jeg glæder mig så meget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, jeg glæder mig til at høre, hvad du synes:o)

      Slet
  6. Nu kan der jo også være pænt langt fra bil til hoveddør. Specielt når man er 2 år og det er mandag. Min aller dybeste forståelse og sympati til drengen i 2009.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha Ja, det var nogle meget lange 3 meter:)

      Slet
  7. Haha, Mette, det hedder altoverskyggende - sorry, men jeg kom altså sådan til at grine :-D
    Men tak for anbefaling af film - jeg vil give den videre til mine englændere; de er gode til at komme i biografen, lige som jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ahh, tak Ellen synes altså også det lød forkert men kunne ikke se det... Det kan jeg nu:) hi hi hi

      Slet
    2. De så pudsigt nok filmen i lørdags - og alle fire var lige så begejstrede som jer :-)

      Slet
  8. Fantastisk:) the tween og hendes hold er videre til finalen i de unge forskere:) mere om det på bloggen i morgen:)

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare dejligt, man kan se en film sammen med ungerne som man selv, kan få noget ud af. Selv er jeg ikke specielt glad for Disney eller tegnefilm generelt, så det har været et par lange timer i biografen nogen gange. Når de så begyndte at ville se Max Pinlig og Karlas kabale og den slags, så begyndte det at blive hyggeligt - for os allesammen. Skønt, at I allesammen haft sådan en dejlig weekend!

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...