14. december 2016

Brev til manden i rødt og instabilleder

Mindstemanden har skrevet julekort til julemanden. Det skulle de i engelsktimen og han havde det med hjem i går.

Han vil gerne sende det selvom moren så gerne vil beholde det. Det har jeg selvfølgelig ikke sagt til ham. Det skal sendes i dag.

Så er jeg ret så meget oppe og køre over denne her app jeg har fundet. Jep, det er sådanne ting der kan få mig godt op og ringe. Det er en app der fremkalder billeder direkte fra telefonen og det er såååååååå nemt. Så jeg bestilte fra min telefon, i min sofa i lørdags, i nattøj, 30 prints af mine Instagram billeder. De ankom i går og vores store opslagstavle i køkkenet er nu ordnet og med instabilleder på.
Appen hedder Kiip og det her er ren og skær oplysning til jer fra mig. Fordi jeg er såååå begejstret for nemheden og hurtigheden af det der print-mine-instabilleder-ud!

18 kommentarer:

  1. Det er simpelthen sådan nogle søde unger, du har! ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih altså:) Tusind tak:o) De kan altså godt være nogle lømler selvom de ser søde ud:) prisessepigen er jo tween;)

      Slet
  2. Jeg brugte sådan en app ting, der kunne lave IG billeder til magneter. Det var jeg også ret begejstret over. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så sjovt, at få ens instabilleder på print:o) Og dejligt der ikke skal mere til at få dig og mig gjort begejstret:o)

      Slet
  3. Skønt med en stor opslagstavle til dejlige minder:0)
    Det lyder virkelig nemt og hurtigt,tak for tippet:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har mange store opslagstavler herhjemme, vi elsker at hænge ting op:) Jeg fik selv tippet på en blog jeg læste:o) Hermed givet videre:)

      Slet
  4. Fra Instagram til Insta[nt]print. Smart :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik':o) ikke sidste gang jeg gør det:)

      Slet
  5. Den app må jeg prøve :) og hvor er det et fint kort din sønnike har skrevet. Det er nu altså nogle søde unger du har :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er jo lidt ked af drengen vil sende for synes det er så sødt:) Og tusind tak. Ungerne kan altså godt være ret så strenge selvom de ser søde ud. De er heldige de ser søde ud, for de slipper afsted med en del hos farmor og mormor;o) Du må prøve den app. Det er nemt. Jeg finder gamle billeder på computeren, sender dem til in telefon og smider dem på insta. Derfor baby billeder af ungerne:)

      Slet
  6. Vi er forkælede med de muligheder vi har nu. Minderne fra da mine børn var helt nye, eller bare på alder med Jesse er ikke hverdagsbilleder engros. Først skulle vi købe filmen til kameraet, og herefter få dem fremkaldt før vi kunne beslutte om der var nogle gode billeder :-) - I dag er det billigere at få foreviget det kæreste guld.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, da prinsessepigen var nyfødt i 2005 var det også film og kamera vi havde. Ingen kamera på mobilen dengang:o)

      Slet
  7. Sikke en fin julemand :)
    kh Rikke

    SvarSlet
  8. Årh hvad?! Smart med både julemandsbrev og instaprint. I like. Hvis jeg var på Insta, ville jeg ikke tøve med Kiip!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må på Insta:) ja, mindstemanden var noget så stolt af sit kort de havde lavet i engelsktimen. Nu skal det bare sendes.

      Slet
  9. Fantastisk tegning og brev til julemanden. Kan godt forstå, at du ikke nænner at "sende det væk" til julemanden ;) Smart app og tak for tip. Har længe overvejet at få printet nogle fine billeder fra instagram!
    x Caroline
    www.silverstories.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Caroline:) jeg synes instabillederne tit er så cute, at det er fedt med dem på print. Tænker jeg skal ha' flere printet efter jul:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...