27. december 2016

Bare lige lidt billeder og ord. Der vil komme en fortsættelse

Den 22 december og klokken er 21.30 på billedet. Vores fly var forsinket 45 minutter. Vi ankom ca. 02.30 fredag morgen hos farmor og farfar.
Forsinkelse og den lange rejsetid var dog glemt med det samme. Vi var jo sammen med familien og babykusinen.
Hun nød hendes store kusine og fætter var ankommet. Fredag eftermiddag tog farfar lillekusinen, mindstemanden og prinsessepigen med i biografen. Vi andre slappede af og hvilede ud ovenpå den ret så lange rejse.
Den 23 december lavede vi ikke det store. Lillekusinen nød vi endelig var her og der blev leget og grinet.  Babykusinen kunne godt kende os og lader til at nyde vi er her.

Jeg har en masse masse billeder som I kan se på Instagram men vil da lige vise jer det fra julemorgen. Sådan så det ud,  da vi stod op.
Fortsættelse følger på et tidspunkt. Vi er her stadig og nyder familie,  venner og juleferien.

12 kommentarer:

  1. Hold da OP med gaver I lige havde fået samlet sammen der! Kan godt forstå I var nødt til at være flere timer om at pakke dem ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det tog lidt tid men det var så hyggeligt.

      Slet
  2. Sikke en gaveregn.
    Tænkte på om du vælger at gaverne der skal gives i Danmark købes i Danmark og de gaver der skal gives i England købes der. Eller betaler i for overvægt? ;-)
    Nyder hvert et billede både her, og dem du levere til IG.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vores børn er vant til at må efterlade noget, hvis der ikke plads. I år fløj vi til jul men til påske kører vi, så kan de få resten med hjem:) og tak søde Karin. Glad for du kan li' billederne. Så også ud til I havde en dejlig juleaften.

      Slet
  3. Rigtig glædelig jul Mette - jeg kan se fra IG at I rigtig hygger jer. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde:) ja, vi hygger. Min gode veninde og hendes datter har været her hele dagen. De er lige hjemme fra Dubai:)

      Slet
  4. Det er godt nok en ordenligt r**fuld julegaver. Hold da helt op! Jeg er officielt imponeret! :-D :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså vi jo også 4 børn og 9 voksne:) det nok ikke nu jeg skal skrive, at vi endnu ikke har holdt jul eller fået gaver af den danske familie. Det sker først den 6 januar:)

      Slet
  5. Dejlig julefortælling. Og sikke mange gaver. Juletræet sejler jo nærmest i dem ;) nyd de sidste dage derover. Godt nytår os' kh s.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde:) sidste aften i aften. Glæder mig til at sove i min seng:o)

      Slet
  6. Kære Mette, hvor ser I ud til at hygge - dejligt! Jeg kæmper for at finde net her nede en gang imellem, det er ikke nemt. Men nu hvor jer er 'på' vil jeg bruge lejligheden til at ønske dig et rigtig godt nytår. Tak for året der er gået: al den hyggelige læsning du bidrager med og for dine kommentarer på bloggen! Glæder mig til 2017 sammen med dig og de andre bloggere. Kh Malin

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord, Malin. Jeres eventyr lyder så skønt. Har forsøgt at læse med men tiden har været lidt knap mens vi var hos familien i England. Rigtig godt nytår til dig og dine. Glæder også til at læse med hos dig i 2017:) også tak til dig:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...