27. juli 2015

Maskiner til dit og dat.


Jeg fik jo denne her fine skruemaskine for nogle måneder siden. Den har vi faktisk brugt ret flittigt og både manden og jeg er glad for den. Vi er glad for maskiner i det hele taget til forskellige ting men en af de ting vi IKKE har en maskine til (men det mener manden gerne snart må ændre sig) er til at slå græsset. Vi kigger jævnligt efter gode tilbud her og der. XL-Byg har en lækker motorplæneklipper som manden mener vi godt kan bruge. Det har han da også ret i vi nok kan men jeg synes nu, at han klare græslåningen  noget så fint med håndskubberen.
Nu er det selvfølgelig heller ikke mig der slår græs, så måske min mening ikke tæller eller hvad??
XL-Byg har altså andre maskiner jeg måske hellere vil ha' fingrene i. Nu da denne her skruemaskine viste sig at være skruemaskine og ikke en boremaskine. Ja, så kunne jeg altså faktisk godt tænke mig en boremaskine. Jeg lånte naboens her da ungernes værelser blev byttet om og ihhhh, sådan en gad jeg rigtig godt selv ha'. Naboen bruger ikke sin så tit så hun sagde, at jeg kunne låne hendes når som helst men det er jo ikke helt det samme som at have sin egen, vel!?
Måske jeg skal ønske mig en boremaskine? Nej, tror hellere jeg vil ønske mig en lækker kæmpe sækkestol.

Indlægget er lavet i samarbejde med XL-BYG men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...