6. juli 2015

Gone......

Den er tilbage på boghylden og en ny bog er klar til at blive startet men det er jo en helt anden historie.
Jeg blev færdig med Gone Girl i dag mens ungerne legede med deres venner. Jeg skulle kun bruges til at smører boller og lave saftevand så jeg havde rigeligt tid til, at læse bogen færdig.
It's a page turner.... Altså jeg ville bare hele tiden om på næste side for liiiige, at vide mere. Så den var svær at ligge væk når jeg var lige behøvet et andet sted. Jeg nød historien og overraskelserne men jeg vil give Fruen og Spaceblog ret i, at slutningen er en anelse mærkelig og så alligevel virker det faktisk som det skal.
Manden er glad for jeg er færdig for nu kan vi se filmen. Så det har vi tænkt os at gøre her i weekenden.

Nu vil jeg gå i gang med at stryge perleplader.... Det er nemlig noget der bliver produceret i stor stil i øjeblikket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...