17. marts 2015

Pinlige mor.

Jeg er sikker prinsessepigen synes jeg er noget så pinlig (ofte hvis du spørger hende) en gang i mellem. Hun ruller i hvert fald jævnligt med øjnene mens hun langsomt ryster på hovedet. Jeg synes nu ellers både faren og jeg er ret så cool. Meeen åbenbart ikke..... Vi var på biblioteket og jeg spottede denne her bog,  Caroline og Albert og verdens pinligste mor. Uh, den ville prinsessepigen rigtig gerne læse. Hun læste den med det samme vi kom hjem og da hun var færdig, kom hun med bogen til mig.
"Mor, jeg synes du skal læse den"
"Hmmm.... Hvad mener du med det?"
"Ik' noget.  Den er sjov.... "
Jeg læste den og hun havde ret,  den var ret sjov. Moren i den er dog meget mere pinlig end mig. Det nævnte jeg også til prinsessepigen som bare træk på skuldrene...
Nu er der en go' morale og sådan i bogen men pyt, det gik vi ikke i dybden med.
Da vi var på biblo i går var det nu ikke lige bøgerne der optog prinsessepigen og mindstemanden. Der var udklædningstøj og sværd....

4 kommentarer:

  1. Det er alle mødres lod her i livet - vi er bare pinlige :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det vi er allerbedst til:)

      Slet
  2. Jeg er også med i klubben for pinlige mødre. Tror endda jeg har VIP kort ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Findes der VIP kort?:) Det må jeg ha' fingrene i:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...