21. marts 2015

Det blev ikke i dag....

.... at græsset skulle slås. For det regner og regner. Det er nu heller ikke vanvittigt langt men trænger snareste. Det er jo det der følger med foråret - Havearbejde! Ikke noget vi er voldsomt fan af her i huset. Ja ja, det bliver gjort men det er ikke ynglings beskæftigelsen. Muligvis fordi vi aldrig har det der skal bruges.
Manden mener, at det helt sikket ville gå meget nemmere, hvis han havde sådan en havetraktor. Sådan en fra XL-BYG han har set i en reklame og, som han synes han vil se godt ud på. Jo jo, det ville han da sikkert og mindstemanden ville sikkert også rigtig gerne ha' sådan en havetraktor han kunne drøne rundt på med sin far. Nu er det bare sådan, at vores have ikke er så stor.
Så en havetraktor til græsslåning er måske en anelse i overkanten. Jeg kunne godt se den var smart og sej, da manden viste mig den på hjemmesiden og den kunne være fed at have. Meeeen haven er for lille så han må finde en anden slags græsslåmaskine. Jeg har luret lidt og der findes andre fine som han kan slå vores græsplæne fint med. Der skal manden jo så godt nok gå bagved den og det er ikke helt så sejt som en at sidde på en havetraktor. I følge ham i hvert fald....

Indlægget er lavet i samarbejde med XL-BYG men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her


2 kommentarer:

  1. Ja, hvem vil ikke gerne have sådan en?? Desværre står min græsplæne så meget på højkant, så jeg ville nok vælte, hvis jeg forsøgte mig med en havetraktor. Mine forældre havde en, før de flyttede i parcelhus. Sjovt nok fik de først behovet, efter at jeg og min bror var flyttet hjemmefra ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hvad er den af med at få en havetraktor når børnene er flyttet. Min mands forældre gjorde det samme...:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...