23. november 2013

Nå, men vi elsker altså bøger.

Min svigerfar er stor stor fan af Kindle og læser aldrig rigtige bøger mere. Det er super smart men ikke noget for mig. Jeg elsker at læse men har brug for bogen i hånden (helst en paperback, da en hardback gør så ondt når jeg falder i søvn og taber den ned i hovedet) og jeg gemmer de bøger jeg har læst, for jeg kan godt lide at have dem stående fremme. Den anden dag faldt jeg over det her billede på nettet (elsker at man kan finde så mange sjove ting på nettet, man ikke lige viste man ønsker sig) af svævende bøger.... Jo jo, den er go' nok. Arh men det er da såååå smart og allerede skrevet på min juleønskeseddel. Hvis børnene må ha' en må jeg altså også....
Nå, men her er billedet.


Hvor smart er det lige, hva'??

Mindstemanden og prinsessepigen elsker også at læse og vi er tit på biblioteket.


Tilbage til det med Kindle og læse på sådan en eller computeren. Prinsessepigen læser rigtig meget og mindst 10 sider om dagen. Det gør hun lige så gerne på computeren på læsløs.dk hvor hun logger på med hendes Unilogin fra skolen.



Læser dine børn helst rigtige bøger, Kindle, Ipad eller på computeren???


2 kommentarer:

  1. Jeg er til papirudgaven - dog helst i hardback, læser nemlig kun på siden i sengen ;-)
    Banditpigen læser også flittigt, skal da lige have hørt om hun kender læsløs.dk... men ellers biblioteksbøger en masse! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt de gider læse. Jeg håber mindstemanden også gider:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...