1. november 2013

Indisk... Tja, det ligger jo egentlig også lidt i generne.

Vi elsker indisk mad, manden og jeg. Børnene er ikke imponeret og vil hellere have pizza - jamen, fred være med det! Der var meget stor jubel i det lille hjem, da der endelig kom en Indisk Take Away her i byen, Begums hedder den. Mandens eventuelle (ingen af hans bedsteforældre mener der er noget i det) indiske gener har skreget på den lækre mad. Lidt af historien bag:

Mandens bedste forældre er født og opvokset i Indien, de er britiske og det var dengang Storbritannien ejede Indien. Da landet blev givet tilbage rejste alle briterne hjem. Manden er vokset op med indisk mad, ikke hverdag men tit. faktisk kan man sagtens kalde indisk mad den engelske national spise. Jo jo, det fik jeg fortalt da vi boede i London. Nå, men efter 6½ år i london blev jeg lige så glad for indisk mad som manden. 

Vi har savnet det efter vi er flyttet til Danmark, jeg laver det selv men der er altså noget over en god indisk Take Away. Så vi kunne ikke få armene ned, da muligheden endelig kom til byen.

Nu har jeg sågar fået smidt en omgang mad min vej, hvis jeg ville være sød at skrive lidt om Begums. Det siger jeg ikke nej tak til. Så jeg bestilte Pappadams, Pakaras, Naan brød. Manden fik hvidløgs lam og jeg fik Chicken Tikka Masala, min ynglings ret.


Jamen, hvor lækkert ser det lige ud, hva'?? Det er altsammen spist nu og det smagte bare sååå dejligt. Kan kun varmt anbefales. De er søde dernede på Begums du kan jo eventuelt like deres Facebook side så kan du holde øje med, hvad der sker!



Indlægget er sponseret, ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her

2 kommentarer:

  1. Ih, det gad jeg godt, at vi også havde her i byen!

    SvarSlet
    Svar
    1. :) den var også længe ventet her:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...