28. november 2013

Jamen, vi fik da klippet og klistret....

Det var også rigtig hyggeligt omend en smule larmende - rodet - uorganiseret men jo jo hyggeligt var det. Ungerne i 0 klasse tabte interessen ved middagstid og fri leg inde som ude overtog. 2 klassens tålmodighed holdt til slut men så var det også det. De var fantastiske og lynende hurtige til at rydde op da de fik af vide, at de kunne gå hjem når de var færdige!

Mindstemanden lod mig tage et par billeder men prinsessepigen skulle ikke nyde noget. Har fornemmelsen af, at hun heller ikke mener jeg behøver deltage næste år men lad os nu se! Jeg er godt nok træt nu så måske tidlig i seng er nødvendigt. I morgen kommer julemanden til byen og det skal der jo deltages i. Kl 16 kommer båden ind med manden med det hvide skæg og hans smilende kone ved hans side.
Her er de to billeder jeg nåede at få af mindstemanden i dag, dybt koncentreret.



2 kommentarer:

  1. Lyder hyggeligt (og lidt trættende). I dag er det mine banditters tur. Jeg skal nu ikke med - måske tager gipsbenet og jeg derop ved middagstid, så hun kan nå at hilse på sine kammerater. Og så begge banditter med hjem til weekend 12.55. Yay!

    SvarSlet
  2. Det var hyggeligt men åh... jeg var træt:) Såååå dejligt med tidlig weekend:)

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...