4. marts 2013

Navlestrengen klippet....

Så i dag var mindstemandens første rigtige skoledag. Han har glædet sig hele weekenden og hoppede også glad af sted ind på skolen hertil morgen. Han havde knap tid til at vinke farvel da jeg nølende endelig tog mig sammen til at gå. Ja, jeg synes altså det er skide svært han er blevet så stor!!! Ryst du bare på hovedet af pylremor her....
Jeg har haft min telefon meget tæt på hele tiden, når hvis nu de ringede efter mig fordi han var ked af det. Det skete så ikke og jeg er da selvfølgelig lidt ked af meget glad for, at han klarede dagen til UG!!!! Det betyder jo navlestrengen er klippet helt over, fuldstændig væk overhovedet ikke mere tilbage.... Men det er jo godt, er det ikke??

2 kommentarer:

  1. Jo, det er godt. Svært men godt :-) Hvorfor begynder Mindstemanden iøvrigt i skolen her til marts og ikke til august??

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er godt og dejligt at se han har mod på alt det nye... Men ja, svært!! Vi bor i en kommune, hvor alle skoler har det man kalder førskole eller tidlig sfo afhængig af hvad skole man går på. Har godt hørt ikke alle kommuner har det, det troede jeg men er blevet klogere:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...