16. marts 2013

Her er helt stille....

Prinsessepigen er hos mormor og mindstemanden er til fødselsdag hos en pige fra klassen. Eftersom de kun er 2 drenge og 10 piger mente deres lærer at man skulle inviterer alle, hvis man holdte fødselsdag. Første invitation var i tasken i sidste uge. Mindstemanden var ikke sikker på han ville med uden jeg blev der hele tiden (hvilket fremkaldte svedperle på panden af moren) men hvad gør man ikke for de små pus!! Jeg havde derfor forberedt mig på 3 timer på en stol hos et forældrepar jeg ikke kender.... Mindstemanden ændrede mening da vi ankom og tillod mig at køre og der er endnu ikke blevet ringet efter mig her i skrivende stund, så jeg regner med han hygger sig!

Faren skulle spille fodbold mens jeg skulle være til fødselsdag med mindstemanden. Så prinsessepigen ville gerne en tur over til mormor. Farens fodbold er blevet aflyst men prinsessepigen ville alligevel af sted. Så nu sidder faren og jeg her helt uden børn. Her er meget stille.... (men vi nyder det)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...