13. oktober 2012

Når ønsker bliver opfyldt....

Ih, hvor er det altså dejligt at få lige det man har ønsket sig. Det har jeg nemlig fået til min fødselsdag!
Dejlige nye pudebetræk til puderne i sofaen og et verdenskort.

Mine kære svigerinder og svigermor opfyldte også mine ønsker, tredje sæson af Glee og tredje sæson af Modern Family. Jeg elsker de serier! Det gør min mand heldigvis også. Fik det fedeste tørklæde af min storesøster, øreringe af ungerne og faren. Udtænkt smart af prinsessepigen, da der var hele 3 par så hun tænkte måske de ene kunne hun 'låne'!!! Hun er 7år og synes stadig hendes mor er cool nok til at dele øreringe med... (tror jeg da)
Jeg følte mig faktisk også sådan lidt berømtagtig på min fødselsdag, da min Google side så sådan her ud på dagen.....
Ja, selvfølgelig ved jeg da godt det kun var på min computer!! (eller det ved jeg nu) Følte mig nu alligevel lidt speciel!



2 kommentarer:

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...