15. oktober 2012

Derfor er han manden i mit liv.....

Det er der nu mange grunde til han er men denne her vejer nu tungt...

Lang hestehale...
En hel masse hår....
En noget kortere hestehale....
Jep, jeg er blevet klippet! Det gjorde min kære mand i går aftes og nej, han er ikke frisør!! Men jeg stoler på ham så når han siger, at det kan han godt så tror jeg på ham.......
Jeg er også udmærket tilfreds med resultatet. Jo, jeg vil gerne klippes hos frisøren men min bil skulle laves så det ville ikke lige kunne blive i nær fremtid. Jamen så finder man en løsning (eller venter...) og min løsning var min mands tilbud om at gøre det!!

Ville du turde lade din mand/kærste klippe dit hår??




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...