30. september 2016

Backstreet Backs Alright - You're welcome! Og rigtig go' weekend

Åh, jeg elsker James Corden især når han synger med kendte i hans bil. Hans show er også sjovt og hov, hvem er det han synger med.... I give you Backstreet Boys! Boybands are back! Altså rigtige boybands der ikke helt kan synge, er næsten ens klædt, aldrig spiller instrumenter og danser i takt. 

Det er fredag. Håber ikke vi er for trætte til, at se en film senere. For The big Short er nemlig endelig kommet på Netflix.
Bonusinfo på en fredag:
Jeg var engang secretly fan af, eller kunne i hvert fald li' Backstreet Boys, 
I morgen har ungerne begge en kammerat til overnatning. Vi skal have masser af pølsehorn til frokost og frysepizza til aftensmad. Pigerne skal se Voice Junior. Drengene skal spille computer. Der er købt popcorn og slik. Også til de voksne.
Søndag skal vi lave ingenting og når ungerne er smidt i seng, skal manden og jeg se et længe ventet dokumentar program på Netflix om Amanda Knox. Krydser fingre for ungerne er trætte søndag så de kan måske kan komme i seng en ½ time tidligere end normalt.

Hvad skal du lave i weekendeden?

9 kommentarer:

  1. Lyder hyggeligt. God fornøjelse med alle aktiviteterne. Vi skal en tur til Ikast og se på fliser og gulve og så skal vi bagefter besøge min mor i Holstebro. Søndag står den vist på ombygning og legeaftaler. God weekend. Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, har I en ide om flisevalg eller? Glæder mig til at læse mere om jeres ombygning:)

      Slet
  2. Dejlig weekend i der har "planlagt" Det er dejligt der er plottet lave ingenting ind, det er så skønt :-)
    Her står meget af tiden i børnebørnenes tegn altså Otto og Frida, da deres far er med Avismarathon i Køln, så de er alene hjemme med mor.
    Fredag var vi på tur efter Frida´s Lille Per (Juno) seng, vuggen er blevet for lille. Så vi hyggede med Mc. Donalds mad, Otto elsker denne Happy Meal, især frugt/grønt posen, i går var det æblerne, han får smoothie fremfor sodavand, selvfølgelig kunne vi vælge vand, men fest skulle der være.
    I dag kommer de og spiser hos mig og søndag går turen til Herning, Outlet Messe.
    Ellers smider jeg ud, gemmer væk, og ligger i stakke, gør klar til midt i mdr. hvor jeg flytter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke fornuftige I er med Mac D. her går vi all in når vi får det;) Uh, det er jo lige om lidt du flytter. Spændende:o)

      Slet
  3. Jeg så Netflix i går. Designated surviver med keifer sutherland. Og den var altså god :) ellers prøver jeg bare at slappe af og blive lidt rask. Er nemlig blevet syg igen. Øv. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. æv med sygdom, håber du bliver rask hurtigt. Har skrevet den der på filmlisten. Tak for tip:) Go' bedring.

      Slet
    2. Uh, nu fandt jeg det du havde set:) Det skal vi også se, der er en ny episode hver uge:)

      Slet
  4. Sikke en herlig masse aktiviteter og ikke-aktiviteter I har for weekenden. Satser også på at dine banditter er trætte søndag aften, så I kan få tid til at se jeres dokumentar :-)
    Os? No plans what so ever!

    SvarSlet
    Svar
    1. Go' ingen-aktiviteter-weekend til jer:o)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...