24. juni 2016

Vi var fra mindst 12 forskellige nationer. Vi havde en fest. Tourister fra andre dele af verden så det og tog billeder af det

Endnu et billede fra det fantastiske bryllup vi var til i Budapest. Et internationalt bryllup men det bedste jeg har været til. Touristerne fra andre dele af verden end Europa så magien og tog mange billeder.

Fra idag ser det anderledes ud - ingen ved hvordan. Bloggen holder ferie - vi holder ferie. Naboerne passer vores hus - min søster gør også og vores kat, Muffin. Vi kører til England idag over til familien, vores familie. Vores lille nye kusine. Farmor og farfar. Det er første gang jeg har lidt ondt i maven ved tanken om, at krydse den britiske grænse.
Idag er en lidt mærkelig dag.

Der bliver stille på bloggen regner jeg med. For nu skal der holdes ferie og det er ikke sikkert (måske jeg smider lidt billeder og lidt tekst på men vil bare ikke love noget) der er tid til bloggen, før vi er hjemme igen om nogle uger. Men der er altid tid til Instagram så der kan I følge med her @mettephebs

Nu vil jeg få ungerne afsted til sidste skoledag inden så længe og så få pakket - ville gerne skrive det sidste men sandheden er, at jeg ikke er nået så langt....
Ha' en dejlig dag skønne læsere og go' ferie til jer der holder det fra i dag. Ellers på forskud go' ferie jer andre.

12 kommentarer:

  1. Det er altid lidt ekstra fantastisk, når mange nationaliteter er samlede for at fejre et eller andet :-) Hvor kom gæsterne fra - altså ud over DK, UK, Ukraine og Ungarn selvfølgelig? Kan virkelig godt forstå, at du/I synes, det er en mærkelig dag at skulle afsted til netop England på. Gad vide hvordan det ender? Nå men, rigtig god ferie :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dk, Uk, Ukraine, Ungarn, Holland, Canada, Amerika, Litauen, Indisk, Sweisisk, Østrigsk, Polsk og der var vist flere men ikke sikker på hvorfra:) synes det er lidt skræmmende men er da nysgerrig efter at vide, hvad dere nu kommer til at ske. Og tak, vi glæder os til ferie)

      Slet
  2. Det har vist bare været en fantastisk bryllup på ALLE måder. Hvor er det fedt. Ligesom Midterfruen, er jeg nysgerrig på de 12 nationaliteter.
    God ferie. Det bliver godt at komme 'hjem' til England og være sammen med familien og vennerne. Jeg håber I får en god oplevelse, omend det er en noget speciel dag at komme til England på. Vi ses på bloggen, når du har tid og lyst.
    /Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Dk, Uk, Ukraine, Ungarn, Holland, Canada, Amerika, Litauen, Indisk, Sweisisk, Østrigsk, Polsk og der var vist flere men ikke sikker på hvorfra:) Og tak vi glæder os til ferie:)

      Slet
  3. Rigtig god ferie til jer :-) Jeg ved ikke helt hvorfor men nok fordi du er så farverig og fuld af gå på mod og så kreativ men jeg havde forventet at din kørestol var pimpet og så er den bare lige så kedelig som min, kunne du ikke gøre noget ved det, så vi andre kunne abe lidt efter :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. ha ha ha ha :o) Tak for dine søde ord:) Nej, jeg bruger næsten ikke min kørestol så den forbliver 'kedelig':) Mine lille scooter er heller ikke 'pimpet' op men tit hænger der et fint tæppe m.m på den:) Og tak, vi glæder os til ferie.

      Slet
  4. Det er skønt at kunne samle så mange nationaliteter på et sted, så hyggeligt.
    Ønsker dig og dine en vidunderlig ferie, og det sammen med venner, bekendte og svigerfamilien, og den lille guldklump du kun har set på billeder og skype.
    Håber ikke Brexit kommer til at fylde i ferien, måske snakken omkring det, men..... Krydser fingre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:) tænker vi nok skal snakke lidt brexit men allermest skal vi kramme lille nye kusine:)

      Slet
  5. Rigtig god ferie. Håber I nyder det :) kh Birgitte

    SvarSlet
  6. Ha' en FANTASTISK ferie!! :-)

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...