2. juni 2015

Vi kan så konkludere......

- At tegne en side fuld af cirkler IKKE er min stærke side. Ved faktisk ikke, om de kan kaldes cirkler.

- At jeg også har lidt svært ved, hvilke dag det er sommetider. Sagde konsekvent i morgen onsdag i går. Fuldstændig overbevist om, at det var tirsdag i går. Gjorde så, at min manglende evne til at holde styr på dagene, fik lavet rod i en legeaftale. Sorry!

- At begge børn var ret trætte af mig i går, grundet den manglende evne til at holde styr på dagene.

- At faren og jeg godt kan klappe os selv på ryggen, for vi huskede vores bryllupsdag i dag.

- At hjemmelavet burgere er perfekt aftensmad på en tirsdag, hvor nogen har bryllupsdag.

- At jeg har købt den sødeste lille gave til manden. Vi har et budget på en 20-er hver og jeg har brugt min rigtig godt i år!

- At I måske ikke helt tror på, at man kan være dårlig til at tegne cirkler men jeg kan bevise det.... Beviset vil være at finde nederst i indlægget.

- At jeg til gengæld bager en super go' spongecake og sådan en skal bages i dag til ungerne og deres legekammerater. Det var ikke den legeaftale jeg fik rodet rundt i....

- At der nu er mindre en 4 uger til ungerne har 6 ugers sommerferie.

Bevismatriale 1:

8 kommentarer:

  1. Vil det sige, at du igår gik og tænkte tværs hen over jeres bryllupsdag - tsk tsk! Stort tillykke med den, bryllupsdagen altså :-) Vil du slet ikke afsløre, hvad du har købt??

    SvarSlet
    Svar
    1. Havde sjovt nok helt styr på datoen i går bare ikke dagen:/ Jo, nu er pakkerne åbnet og manden blev glad for sin havenisse:) Jeg fik en flot hjertenøglering og en pose chilinuts mine ynglings:) Vi er so meant to be:-D

      Slet
  2. Tillykke med bryllupsdagen:0)
    Elsker gaver der ikke koster noget eller kun ganske lidt,hvor fantasien kommer i sving.
    Altså det der med aftaler/legeaftaler kræver en god kalender ellers kan jeg sørme også let glemme dem;0)
    Håber kagen hjalp på humøret;0))

    SvarSlet
    Svar
    1. Kage faldt i go' jord:) Ja, den der kalender med legeaftaler kræver sit sommetider:)

      Slet
  3. Jeg synes dine cirkler er fine. Vældig fine faktisk! Ligner lidt nogle af de doodler jeg sommetider har rodet mig ud i. Kan godt lide dine.
    Og tillykke med bryllupsdagen. Gaver?! Her giver vi blot hånd og aftaler om vi skal tage et år mere ... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, jeg er glad for du kan li' mine cirkler:) Jep vi må købe en ting til hinanden til 20kr og vi er gode til at finde cool og brugbare ting:)

      Slet
  4. Haha, jeg rooooooooder også rundt i ugedagene altid - det er så pinligt :D
    Men tilgengæld dur det altid med en burger ja - det roder jeg ikke rundt i :p

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne fordi du lige er så sød, at fortælle mig jeg ikke er den eneste der roder rundt i dagene:) Og en burger redder alt:-D

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...