16. juni 2015

Blogmøde i København.


Lige dernede i DGI bygningen var jeg til Blogmøde med min 5 kollegaer i går. Julia Lahme var der for at undervise os og lærer os en masse ting, der skal gøre os bedre tekstforfattere (det insisterer hun på vi skal kalde os selv) på MS Bloggen. Det er anden gang hun underviser os og det var endnu engang rigtig godt og meget lærerigt. Selvom hun kun har mødt os et par gange så havde hun helt styr på, hvem vi rigtig er. Hun læser vores indlæg og havde rigtig meget go' kritik til os så vi kan blive endnu bedre.
Jeg nød min lange togtur til København og hjem igen, med at læse min bog. Nu er jeg snart færdig med den men det skal jeg nok skrive om senere.


Vi fik den lækrest forret og dessert (altså hovedretten var også lækker men jeg glemte at tage billede af den, og det var de to andre retter der var de bedste) der smagte såååå godt. Den brændte hvide chokolade på desserten var det allerbedste.


Beklager billedet ikke er så skarpt men jeg kan forsikre dig, at den dessert smagte helt fantastisk.

Nu vil jeg få styr på resten af ugen. Synes godt nok det er lige om lidt der er sidste skoledag.... Synes godt nok også der derfor, er rigtig mange legeaftaler....

Er du klar til sommerferie og sådan her lige om lidt??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...