1. januar 2015

Hjemme igen og Godt Nytår.

Så er vi hjemme efter en dejlig jul i England. Den 30 dec først på eftermiddagen kunne vi endelig låse os ind efter vi havde været på farten siden kl. 4.30!
Kuffert,  tasker m.m. blev stillet i et hjørne.... Det der med at pakke ud måtte lige vente bare lidt. Først kaffe så kunne jeg begynde  at overveje at åbne en kuffert.
Nå,  men vi har haft en skøn skøn jul i England med familien - det ved I nok godt,  hvis I har læst med på Bloggen. Vi er blevet forkælet,  har set hele familien, spillet spil,  shoppet te og lidt andet vi savner og har hygget med gode venner.
Nytårsaften blev holdt i ro og mag herhjemme med mormor, rigtig lækker take away fra Jensens Bøfhus (det er et hit og så nemt. Smager helt fantastisk og nej,  det er ikke reklame bare et tip) og nytårssjov ved bordet med de sjove drinksbrikker som vi fik til julemiddagen i England.
Lidt flere billeder af de der sjove drinksbrikker.... 

1. Han fik af vide vi var løbet tør for is....
  
2. Hvad mener du med jeg ligner far ???

6 kommentarer:

  1. Hehe, sjove 'familiebilleder' :-)
    Dejligt, at I havde en god jul i det engelske - I er godt nok noget længere undervejs frem og tilbage, end vi er, men I skal jo også noget længere væk.
    Sjovt, at du køber te i England - jeg køber te i DK til Charlotte, men jeg har også min helt egen blanding, som naturligvis er ekstra god ... når de løber tør for den, nøjes de med Lady Grey :-)
    Bortset fra det, er der en del ting, vi køber i England, lige som der altid er noget, C skal have med fra DK til UK.
    Godt nytår til dig og dine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:)
      Ja, det tager tid når vi flyver (vi skal være der i ekstra go' tid, da vi skal ha' handikaphjælp gennem lufthavnen) og så kørsel til kbh m.m. men det går jo:) Til sommer kører vi og sejler over ved Hook of Holland. Elsker at have bil med for så kan jeg rigtig shoppe;)
      Da jeg boede i London købte jeg også altid meget med fra DK når vi var hjemme:)

      Slet
  2. Velkommen hjem igen. Det var dog en forfærdelig lang rejsetid. Kan godt forstå, at der måtte kaffe til, før du kunne begynde at tømme kufferter. Dejligt med en nem og hyggelig nytårsaften. Rigtig godt nytår til jer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:)
      Ja, det tager tid med kørsel til og fra lufthavn og så skal vi være i lufthavnen i ekstra go' tid, da vi skal ha' handikaphjælp gennem lufthavnen men det går nu. Til sommer kører vi nu:)
      Nu har jeg fået pakket ud:)

      Slet
  3. Hvor er i altså bare tossede! Skønne, sjove billeder.
    Dejligt at i kom hjem igen - og nåede at fejre nytåret på bedste vis. Godt nytår til jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, tosset er vel en meget go' beskrivelse:) Tak og godt nytår til jer.

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...