27. august 2014

Spand nr. 1

Mindstemanden blev nomineret af sin onkel D i går til at gøre ALS icebucketchallange og han tog imod den. Så i dag efter skole var han klar.... Nu kan sådan en udfordring ikke bare gøres uden et par flik flak først åbenbart. Mindstemanden har nomineret sin mor (det er jo mig) hans søster og hans fætter. Så her præsenterer jeg mindstemanden i hans ca 30 sekunder video....
 I morgen kan I se prinsesspigen og min icebucketchallange jeg skal nok ligge linket her på bloggen.


4 kommentarer:

  1. Så sejt! Glæder mig til at se flere isspande ;-) og nej jeg kan ikke nomineres - både fordi jeg ikke er på FB og fordi det er for koldt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, jamen Liv jeg kan sagtens nominere dig via bloggen her og så er der ingen vej uden om:) Tænker lige over det:)

      Slet
    2. Tænk du bare ... længe! En 50-60 år eller noget. Så tager jeg stilling til det til den tid ;-)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...