1. juli 2014

Online Blogtræf og velkommen.

Det er Elena der holder det på hendes fantastiske blog cupcakebyme.

Nu skal jeg så ligesom sige hej til I nye der måske kommer forbi bloggen i dag. Jeg blogger fordi jeg kan og elsker det. Jeg lærte om blogverdenen, da jeg blev spurgt om jeg ville skrive her. Jeg blev bidt af at blogge og lavede min egen.

Lidt info:
Jeg er Mette, jeg har sclerose og det skriver jeg lidt om men mest vil der være historier om mine børn, deres far. Jeg elsker at lave mad, ikke så meget at bage kage men brød gider jeg godt. Jeg har altid mange lister, er en smule (meget hvis du spørger manden) perfektionistisk, elsker at pakke, ikke så meget at pakke ud. Jeg er ikke specielt kreativ men elsker at tage billeder og så redigere dem lidt! Elsker Instagram for det er nemt. Måske vil der være et tip eller to her engang imellem...... Måske ikke og muligvis ret ubrugeligt. Jeg kan godt finde på at reklamere eller skrive sponsorede indlæg. Jeg kan ikke love, at der er daglige indlæg på bloggen men nogle gange er der måske to.

Tusind tak fordi I kigger forbi.



15 kommentarer:

  1. Tak for velkomsten ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. ... eller det var måske slet ikke til mig?!? ;-)

      Slet
    2. Selvfølgelig var den da til dig, Liv. Altså det ved du da godt... ;)

      Slet
  2. til et normalt blogtræf ville jeg straks sige HEJ, og give hånd.. så det gør jeg også her. Glæder mig til at følge dig i blogverden

    SvarSlet
    Svar
    1. HEJ:) og tak fordi du kiggede forbi. Jeg glæder mig til at følge med hos dig:)

      Slet
  3. Hej Mette
    Her ser ret hyggeligt ud!
    Min søster og hendes mand har et vennepar, hvor kvinden har samme sygdom, så jeg er en af dem, der ofte giver et bidrag til foreningen. I øvrigt er jeg ret vild med læbepomaden - købt i Rema. Den er ret god!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anja, tak fordi du kigger forbi. Glæder mig til at følge med hos dig:) Ja, læbepomaden er faktisk ret go' og tak fordi du støtter:)

      Slet
  4. Endnu et eksempel på at Online Blogtræf åbner ens øjne for nye blogge. Din er en af dem. Jeg tror kun, jeg har lagt mærke til, at du skriver hist og her, men jeg har aldrig været forbi din blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en rigtig go ide. Tak fordi du kiggede forbi. Glæder mig til at følge med hos dig:)

      Slet
  5. Dig har jeg hilst på før, og du har ret vinden vender altid før eller siden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du kiggede forbi igen:)

      Slet
  6. Det er første gang jeg er forbi her - glæder mig til at se/læse med her :) og så vil jeg da også lige sige hej, vi er jo til blogtræf ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej og tak fordi du kigger forbi:) Glæder mig til at læse med hos dig.

      Slet
  7. Åh, hvor er det dejligt at finde nye blogs. Jeg glæder mig til at følge med hos dig. Og hvor fint med en engelsk version også. Jeg har også et hav af familie uden for DK, som jeg overvejer lidt, hvordan jeg kan adressere. Indtil videre har jeg den sidst måneds tid prøvet med et kort resume på engelsk, men det er ikke helt nok, synes jeg. Anyway, jeg glæder mig til at følge med hos dig:-) kh. Ingrid (www.knitmandu.blogspot.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ingrid. Tak fordi du kiggede forbi:) Jeg glæder mig også til at følge med hos dig:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...