5. juli 2014

Hun er snart 9år.

Hun ser så stor ud, hvor blev min lille pige af??
Hun ankom til verden i London den dag hun skulle (altså ifølge lægerne) hun valgte en dramatisk entré, omkring 3 timer efter hendes ankomst blev faren sendt hjem og jeg blev lagt ind til de andre nybagt mødre. Jeg turde ikke rigtig falde i søvn så lå bare og kiggede på den lille pige, der var kommet ud af mig. Næste morgen kom faren og han havde kaffe med.
De først to år og 4 måneder af hendes liv boede hun i London.  Hun blev storesøster til en lille dreng med brune øjne, han blev født på samme hospital som hende men overhovedet ikke dramatisk.
Den anden sidste dag i november 2007 flyttede hun med sin mor, far og lillebror til Danmark.
Lige om lidt bliver hun 9år. Det er ikke helt til at forstå....

4 kommentarer:

  1. 9 år, smuk og skøn. Hvad mere kan man bede om?
    Nå jo. Måske at hun også hører efter en gang imellem. Men det er jeg nu også ret sikker på at hun gør ;-) Snart tillykke med hende ♡

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak. Det der med at høre efter... Bliver det bedre med aldren?? :)

      Slet
  2. Et stort tillykke med hende <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) det er først d. 20 juli, har bare allerede nu ondt i maven over hun bliver 9år....

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...