24. december 2013

Juleaftensdag dejlig rolig med forventningens glæde boblende i maven...

Vi skal være hos min søster, jeg har købt forskelligt ind til maden men det er afleveret hos min søster - hun vil helst selv... Det brokker jeg mig ikke over!
I går aftes tegnede mindstemanden og prinsessepigen tegninger til nissen  og skrev hver et brev til ham. Det lagde de under juletræet til nissen som skulle komme i nat for sidste gang.

Nissen, eller skulle jeg sige nisserne, kom sørme og lagde en lille seddel til dem sammen med lidt gaver.

Jamen tak til nisse Rolf og til nisse Ralf...

Rigtig glædelig Jul fra os til alle jer.....

2 kommentarer:

  1. Næe hvor sødt altså!
    Og rigtig glædelig juleaften til jer hos søster! ♥
    Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja:) Rolf og Ralf virker som nogle rigtig søde nisser;) Rigtig glædelig jul til jer:) Mange julehilsner fra Mette

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...