18. juni 2013

Højt oppe...

Mindstemanden kravler, klatre og hopper ned alt for højt oppe fra, i hvert fald efter min mening.
Jeg er som regel nødt til at kigge væk så faren tager billeder, for jeg skal da se barnets glade ansigt når han sidder på taget af legehuset henne på legepladsen, ik'? Jo jo, det er da kært og han er nede igen så jeg kan nyde det skønne billede men behøver han kravler helt op i toppen af alt?


En af de søde pædagoger i sfo-en sagde den anden dag "hvor en han bare go' til at klatre, hoppe, slå salto mens han hopper ned og stå på hænder uden hjælp" Jamen tak tak, han er dygtig men det løber mig koldt ned ad ryggen.... For alt jeg ser, når hun fortæller mig det, er mindstemanden der falder ned med hovedet først.

Min mor griner af mig, kalder mig pylret og fortæller mig, at jeg selv var sådan som barn.... Jo jo, men jeg passede jo på, ik'?? Så det er jo ikke det samme!

Er du pylret?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...