13. juni 2013

ABCD.... Du kender resten, ik'??

Det er alfabetet jeg taler om. Begge unger kan det, manden kan det,  jeg kan det, tænker du nok også kan det. Hvad skal vi så med det andet end at skrive? Jeg skrev for et par år siden et blog indlæg her, efter jeg havde fået ideen fra en engelsk blog jeg følger. Det tænkte jeg så kunne være sjovt at gøre igen men med andre ting om mig selv denne gang. Så her er det, mit alfabet....
A for Alle de seje mennesker jeg kender....
er for børn, dem har jeg nemlig to af. En pige og en dreng.
for for Cirkus, jeg er ikke en fan (vær sød ikke at fortælle mine børn det)
for Dramatisk.... Ja, hvis du spørger min mand vil han svare, at jeg er meget dramatisk!!
E er for England som jeg elsker, hvor jeg mødte min soulmate og vores børn blev født....
F er for farver, jeg elsker farver hvilket vores hjem bærer stærkt præg af.
for Grin noget jeg ikke kan leve uden!
for Højde, min højde som er 160 (165 på tæer med strakt hals)
I er for Internet, jeg kan altså ikke leve uden. Bliver totalt stresset når det ikke virker!
J for Job, jeg er blogger for Biogen Idec på http://blog.multipelsklerose.dk/

K for Kaffe som jeg bare ikke kan undvære...
som i at Lyve, for jeg lyver sommer tider. "Moar findes Julemanden??" "Ja, det gør han da lille skat"
er for mad, noget jeg elsker både at spise og tilberede.
for Nullermænd for der bor ret mange her hos os....
er for overskudsagtig, noget jeg bare ikke er!
som i Praktisk, noget jeg kan være...
Q for Quiz, alle kan da li' en go' quiz, ik'??
R for Rester, noget vi spiser hver mandag når faren er til fodbold.
S er for storesøster, en fantastisk en af slagsen.
T for Telefon for jeg har lige fået en ny mobilos i gul!
U som i Uduelig, jeg er totalt uduelig til at huske navne på skuespillere, sangere, bands you name it!
V for vinter, ikke min ynglings årstid. Is og sne når man er dårligt gående er ikke fedt....
for Weekend, min ynglings tid på ugen.
Y er for Ynglings farve og den er Lilla.
som i X – tra ost på pizzaen for det skal der da på…..
Æ for Æbler hellere end bananer.
Ø er for Øgenavne, det havde jeg ikke rigtigt men Mette var der mange der hed da jeg gik i skole, så hed altid Mette Ø.
Å for Åhhhhh, hvor jeg elsker livet!!!!
Du er kunne måske gøre det samme, hvis du har lyst. Jeg vil rigtig gerne læse dit helt eget alfabet.
160520132190 Den lille mand øver sig på at skrive de små bogstaver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...