18. juni 2012

Jeg har lige opdaget det....

Primark!! Min ynglings butik når vi er i England (læs) ligger også i Hannover. Jamen, jublen ville ingen ende tage!!! Okay måske det kun var mig der jublede men alligevel..... Når vi kører fra Disneyland har vi planlagt, at se lidt forskellige steder på vej tilbage til Danmark. Vi skal til Belgium og Holland. Faren har boet i Holland som barn i 4 år, så vi skal da lige se hans gamle hus. Jeg var i Delft med skolen i 6 klasse og vil rigtig gerne se byen igen.
Vi bookede vores hoteller i søndags så ruten er planlagt og tastet ind i vores gps! Den sidste overnatning på vores ferie bliver i Hannover. Det var lidt tilfældigt, at det blev der. I dag opdager jeg så, at der ligger en Primark der. Ej, så kan det da simpelthen ikke være tilfældigt!

Tror du på tilfældigheder?

2 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie.
    Har kun været i Primarks 2 gange på Oxfords Street, men købte ikke noget. Så jeg er ikevbegejstret forvden butik. Og jeg tror nok hellervikke på tilfafldigheder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det:) Vi glæder os:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...