10. juni 2012

Den om de forsvundne sokker.

                                                             (Sponseret indlæg)

Der var en gang en familie i London. Faren arbejdede og skulle have pæne sokker på hverdag.
Det kunne drive moren til vanvid for hver gang hun havde vasket manglede der altid en sok og pulsespillet ville ikke gå op!
Nu bor familien i Danmark, hvor moren opdagede der faktisk fandtes en løsning på dette sokkeroderi!


Nu er moren glad når hun tømmer vaskemaskinen! Det nyder faren for han skal ikke høre på hendes brok om forsvundne sokker.

Da familien i fredags var nede i byen for at vinke til Dronningen, var faren i ført ens herresokker!

Kender du til det med de forsvundne sokker?



7 kommentarer:

  1. Jo, og har faktisk skrevet om fænomenet på tv2 bloggen for laaang tid siden. Men jeg har dog ikke løst mysteriet endnu.

    P.S. Kan du ikke slå det der med at skulle skrive mærkelige ord, før man kan kommentere hos dig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg prøver at kigge på det med de mærkelige ord:)

      Slet
    2. Tror jeg fik løst det med orderne ellers må du sige til:) Ha' en fortsat dejlig søndag:)

      Slet
  2. Tester lige om det er slået fra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Håber jeg fik ordnet det:)

      Slet
  3. Tror jeg ville blive lidt træt af kun sorte sokker, men måske med lidt farver imellem kunne det gøre forskellen :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sort kan godt blive lidt kedeligt men er nu så praktisk:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...