16. august 2016

Retro fodboldtrøjer! Synd for barnet???

Jeg fandt denne her fodboldtrøje bagerst i et skab for et par uger siden. Den passer mindstemanden. Han ved også nu hvem Beckham er og, at moren synes det er en MEGET pæn fodboldspiller. Nå, ja også, at det var en rigtig go' fodboldspiller!

I torsdags startede fodboldtræning for mindstemanden op igen. Jeg overbeviste ham om, at han da skulle have den retro fodboldtrøje på som jeg fandt i gemmerne. Var det synd for drengen, at han skulle ha' trøjen på bare fordi moren elsker Beckham? Og syntes det kunne være sååååå cool, hvis hendes lille mindstemand havde den på til træning. Han virker ikke umiddelbart til at ha' taget permanet skade.
I dag er der træning igen. Mon barnet vælger den cool retrotrøje helt af sig selv? Eller er det den gule Neymar trøje der bliver valgt?

Huen lå også i gemmerne og er farens fra for lang tid siden. Den syntes mindstemanden så til gengæld var totalt fed og ville straks ha' den på.


Lige til info: Benskinner udenpå fodboldsokkerne er det nye sort eller det er i hvert fald praktisk, når benskinnerne gnaver om anklen!

13 kommentarer:

  1. Altså, når der står Beckham på ryggen, så er ALT tilladt! Ja, jeg vil nok gå så vidt som til at sige, at hvis ikke Posh var kommet mig i forkøbet, så havde jeg nok budt ham på kaffe!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ha ikke hvis jeg var kommet først;) Hvis jeg skal være ærlig, så er han da mere end velkommen om han har Posh eller ej:o)

      Slet
  2. Sshhhh! Vi lader det blive imellem os to!....

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert;o) Vores lille hemmelighed:) Sschhhh!

      Slet
  3. Haha, endnu et eksempel på, at kommentarerne sommetider er endnu sjovere end indlæggene :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige hvad jeg også tænkte, Midterfrue!

      Nåmen. Cool. Selvfølgelig cool med Beckham, Mette.

      Slet
    2. Ha ha ha ha I to:o) og tak Liv:) Beckham er cool:)

      Slet
  4. Altså, min yngste er lige hoppet i en Brøndby trøje med 'Krohn-Deli' på ryggen og det er jo også nogle år siden, han spillede. Hahahaha.... så jeg synes selvfølgelig det er helt i orden med retro-tøj. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh... Brøndby:) dem kan jeg godt li':o) jeg elsker retro.

      Slet
  5. Jeg er bagud, bagefter, spiller han da ikke mere (hihi). Kan godt mærke sønnen er er blevet 31, og det ikke lige er det vi taler om mere, altså fodbold ;-) - Tror ikke mindstemanden tager det så tungt, han taler jo bare med benene, så er alt glemt.
    Det med benskinnerne, sønnen havde 2 par strømper på, især perioden fra han var 10 til 15 år, han spillede sig på jyske hold i flere sæsoner, blev prikket til en større klub i dk. etc. så livet var mere eller mindre i fodboldtøjet fra primo jan. til ultimo nov. i de år.

    SvarSlet
  6. Næ ha spiller ikke mere men han ser stadig drøn godt ud:o) sejt din søn var prikket til af de større klubber:) spillede han for noget af dem så?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sønnen spillede for SIF - Silkeborg i flere år og det far 10 til 12 år, det var dengang Tømren spillede der og Sepp var træner for SIF (SIF var i bedste række), de hold der blev spillet mod var den bedste række for 0 - 12 års alderen. Herefter flyttede vi til Holstebro, hvor han spillede i HB, det var fra 12-14 år, herefter fyldte skaderne for meget og genoptræning kontra det at være teenager gik ikke i spænd.
      Ikke nok med sønnen spillede fodbold på det plan, så var yngste elitesvømmer, trænede gennemsnitlig 25 timer om ugen, har mødt Ian Thorpe og Michael Phelps i virkeligheden til et worldcup stævne i Sverige. Hun var til samme stævner som Lotte Friis, Rikke Møller, og Jeanette Ottesen, hun kunne slå Lotte Friis på 100 fri, ellers var det mere de jyske mesterskaber yngste klarede sig bedst, når det var på landsplan, var hun blandt de 10 - 15 bedste for hendes årgang. Hun stoppede også pga. skader, desværre, og kan stadig mærke skaden hvis hun ikke passer på sig selv.
      Det var lige fra et liv for 15 20 år siden for mig og mine yngste børn :-)

      Slet
    2. Åh, det er så dejligt med aktive børn:o) Sejt med yngste har svæmmet med de nu store stjerner:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...