26. august 2015

Campister eller ej. Det er altså smart.

Vi er ikke selv campister men vi kører mange kilometer ad gangen, når vi  kører til England. Vi har køletaske i bilen med mad og drikke men jeg kunne nu godt tænke mig, at have sådan et gaskøleskab
bag i Berlingoen. Hvis bilen ellers holder til vores næste lange køretur men det er selvfølgelig en hel anden historie. Det kunne da være helt fantastisk smart, synes du ik'?
Jeg kan altså godt se fordelen. Maden bliver ikke varm som i køletasken, når køleelementerne er tøet helt op og vi stadig kun er halvvejs. Maden bliver ikke mast eller blandet sammen fordi der ikke er skillerum og sådan. Nu ved jeg godt nok ikke, om man rent faktisk kan bruge det i en bil. Det kan nemlig tilsluttes en gasflaske og sådan en ved jeg ikke om man må ha' i bilen mens man kører. Må man, ja så er jeg klar.
Indtil vi ved om det kan bruges i bilen kan vi desværre nok ikke selv bruge sådan et fint lille gaskøleskab. For vi camperer ikke men gjorde vi, skulle vi have et for det er altså så sødt.

Camperer du? Hvis ja, har du så sådan et smart køleskab? 

 Indlægget er lavet i samarbejde med Campingnetshop.dk men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her 




2 kommentarer:

  1. Næh, vi camperer ikke - og kommer garantrisse heller aldrig til det ;-) Du skal da have sådan en køleboks, der kan sættes til et (eller andet, spørg mig ikke hvilket) stik i bilen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har jeg også tænkt nu jeg har set de her små køleskabe:) Der må findes et stik et sted:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...