12. september 2014

Klaverspil i høj klasse....

Hvor er det dejligt det er fredag. Jeg elsker fredage - man glæder til weekenden og et par dage fri. Nå ja, så er der fredagslikket - er det kun til børnene??? Nej, det kan ikke passe.
Fredag er også dagen hvor kroppen allerede om morgenen gør sig klar til at slappe af. Der skal lidt mere til at stresse en selv de fredage, hvor vi skal noget og endda har travlt. Bare det man ved det ugens sidste hverdag, er nok til man går i afslapnings humør. Faktisk har i dag været lidt travl. Jeg skulle interviews til en sclerosebog og der skulle tages billeder af mig og ungerne.  Nu har jeg smidt pizzaer i ovnen og lovet ungerne vi spiser dem mens vi ser en film premiere på Disney Channel.

Ah, du undre dig stadig over overskriften?  Jamen, det er fordi jeg i går opdagede det her klip på YouTube.



Jeg viste det til ungerne og de begge ville straks selv lige spille lidt....
Nej, de kan ikke spille sådan men det kan I selvfølgelig ikke se på billedet.

2 kommentarer:

  1. Hov. Jeg glemte helt at gå tilbage til din blog. Blev helt fanget af youtube-klippet og klikkede videre og videre. Hold op det er et fantastisk klip. Og det der klaver-talent er FOR utroligt!
    Jeg er dog sikker på at dine banditter spiller (næsten) lige så godt. Ha' en skøn weekend!

    ps. tror du jeg røg i dit spamfilter her forleden, hvor du blev væk?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, kender det med når først man er på YouTube så klikker man bare derud af:) Det var sådan jeg faldt over det skønne klip:) Jeg viste ikke jeg blev væk?? Er ikke så teknisk:/ Derfor var det godt du lige skrev det indlæg i dag så jeg lige kunne tjekke indstillinger:) E-mail, hvis jeg bliver væk igen:)

      Også rigtig go' weekend til dig og dine:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...