8. januar 2014

Bare rolig, jeg er her endnu......

Ved godt I har spekuleret og spekuleret men jeg kan forsikre jer, at der er ingen grund til bekymring! Fredag middag til søndag eftermiddag stod den på rejse - 90års fødselsdag - hjemrejse. Det trækker tænder ud på mig og trætheden har jeg ikke bare lige kunne ryste af mig. Så de sidste dage her skulle jeg lige ha' ro i hovedet igen....
Fredag mødte vi det danske herrehåndboldlandshold i Billund lufthavn - jamen go'dag Mikkel Hansen og co! Mindstemanden fik sagt hej og vinket til dem. Minsandten om ikke der er en kendt med flyveren hjem igen... Jo jo, Christian Eriksen skulle med samme fly som os fra London til Billund. Så vi fik sagt hej til ham også!
Nå, men som jeg nævnte har trætheden overmanet min evne til at fortage mig ret meget så her er lidt billeder i stedet.... Gotta love Instagram!
Prinsessepigen og hendes bamse kigger på skyer.
Mindstemanden lader som om han sover....
Kusinen, prinsessepigen og mindstemanden venter i spænding på oldefar!

Oldefars kage...
Far og søn.
Nå, men havde du en go' weekend så??

 


2 kommentarer:

  1. Ikke sært, at sådan en tur lige tærer lidt på kræfterne. Hvor sejt for Mindstemanden at møde håndboldherrerne :-) Håber, du skriver om Oldefars fødselsdag; han blev forhåbentlig rigtig glad og overrasket?

    SvarSlet
  2. Oldefar blev glad, rørt og overrasket:)

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...