16. august 2013

Så blev det fredag, tror jeg nok!

Ugen er sådan lidt gået og det jo så blevet fredag, mindstemanden er startet i 0 klasse -and loving it! Prinsessepigen er startet i 2 klasse og ved da ligesom alt, ik'! Har jo gået i skole i evigheder nu og hvis mindstemanden spørger: "lavede I også det da du gik i 0?" Ja, så sukker hun og siger: "ja, det kan jeg nok ikke huske. Det er meeeeget lang tid siden jeg gik i 0 klasse"

Hverdagen har sneget sig ind på os igen, det er nu dejligt nok selvom jeg er noget så træt. Er jo blevet vækket af et vækkeur hver morgen.... Lige nu slappes der af i sofaen med det der slik men skal ha' om fredagen, ungerne er trætte og heldigvis står den på ingenting i morgen, sådan næsten da. Søndag er det så fælles fødselsdagsfest med hele klassen for prinsessepigen og hendes veninde. Venindens forældre ligger hus til, Yeah! Vi medbringer bare kage, slikposer og noget sundt... Pigerne har arrangeret skattejagt, hvor på den ene af posterne skal drenge give pigerne neglelak på! Jo jo, det skal nok blive sjovt.

Næste søndag skal vi så også feste, denne gang for mindstemanden sammen med hans klasse. På onsdag bliver han nemlig 6år, hvor blev min lille baby af!
Nå, jeg er altså træt så det bliver ikke særlig intelligent det her indlæg. Lidt billeder kan jeg vel altid spise jer af med så... Uh og før jeg glemmer det så er I altså nødt til lige at kigge her. Faren og ungerne har stået for underholdningen eller rettere magien!



2 kommentarer:

  1. Hahahahaha.... hvor er de gode til trylleri/magi - men så mærkelig stemme manden har ;-)
    Rigtig god weekend inkl. fødselsdagsfejring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak:) Ja, det er hans undercover stemme så han ikke kan genkendes....;) Shhh, det må du selvfølgelig ikke sige videre, da en tryllekunstner ikke må blive afsløret! (han har jo et alm job, der ikke må ane uråd)

      Også go' weekend til jer:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...