14. april 2013

Kys sclerosen farvel.....

Ah... Tænk hvis det var så enkelt men måske det er!!! Lige nu er der en kampagne, hvor pengene går til forskning af sclerose. Det er jeg jo personligt glad for, for tænk hvis de finder kuren mens jeg kan få glæde af den! Kampagnen hedder Kys sclerose farvel, derfor denne grønne læbetstift. Prinsessepigen synes den er vildt fed og gad godt at have den på hverdag..... Det er dog ikke den der sælges her og i Rema 1000, det er læbepomaden som er rigtig lækker på læberne! 20kr er lige til at overse og pengene går til et godt formål. Det samme med denne her lille nål man kan pynte sin taske, jakke eller sit tørklæde med, den sælges også i forskellige butikker til en flad tyver!


Som sagt er denne grønne læbestift et hit herhjemme (okay, mindstemanden var langt fra imponeret og ville ikke kysses) men prinssepigen var klar og faren indvilligede også i at blive kysset af mine grønne læber!!



 Måske du vil hjælpe med at kysse sclerosen væk. Del endelig.....










4 kommentarer:

  1. Det kan du tro at jeg vil! Jeg har allerede købt den i min lokale Rema 1000 :-)
    Og så synes jeg faktisk at den meget, meget bedre end så mange af de andre i samme prisklasse!!
    God kysse-søndag til jer ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha':)

      Slet
    2. Donnaen og jeg er storforbrugere af læbepomader, så det støtter vi da gerne :-)

      Slet
    3. Lyder godt:) Tak for det:) Og Frk Hansen har ret, den er ret god:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...