10. december 2012

Argh.... Det havde jeg ikke lige set!!

Det havde ellers stået på opslagstavlen i børnehaven i fredags, da jeg hentede mindstemanden. Jeg kom bare aldrig ind i fællesrummet, for alle unger var udenfor og kælke da jeg kom! Dårlig undskyldning?? Hmmm måske, men mindstemanden er altså super go' til at spæne ind efter madkassen inden jeg når at få de der blå futter på. Ingen grund til at stoppe barnets hjælpsomhed, vel?! Jeg havde også nok at gøre med at pakke meget vådt skitøj sammen samt alt andet i garderoben, for det hele skal jo med hjem om fredagen!! Så jo, det må være min undskyldning for ikke at se notitsen på opslagstavlen! Glemte helt at skrive, hvad der stod:

Mandag skal vi på tur!

Da vi kom i børnehave i morges holdt en stor bus klar, alle var pakket godt ind og klar til afgang.... Mindstemanden var ikke glad, med tårer i øjnene lød det bebrejdende:

"Du har ikke sagt vi skal på tur, mor"
 
Nej, det havde jeg ikke, ups! Mine børn har det bedst, hvis de ved sådanne ting på forhånd. Nu gik det heldigvis alligevel. Jeg fik ham pakket godt ind i hans skitøj, afleveret madpakken i hans pædagogs rygsæk samt et par ekstra handsker og så var han klar. Den store bus der ventede på dem alle sammen hjalp godt med til, at det alligevel var en glad dreng jeg vinkede farvel til. Så kunne jeg også gå fra børnehaven uden alt for dårlig samvittighed!

Er du go' til, at få læst på opslagstavlen i Børnehaven, Sfo, Skole...???

Heldigvis har skolen og sfo intranet og det tjekker jeg flere gange om dagen. Det er noget nemmere at huske når jeg alligevel lige sidder ved computeren....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...