5. september 2012

Når faren spiller fodbold.....

Møder vi selvfølgelig op for at heppe!

Farens hold tabte og prinsessepigen syntes det var meget synd for især målmanden. Han så nemlig rar ud... I eftermiddag skal mindstemanden til fodboldtræning. Han har ikke tidligere villet men nu er to af hans venner fra børnehaven startet, så han vil gerne prøve.

Jeg er gået i gang med en lille forlovelsesgave! Onkel D skal giftes med sin skønne kærste så bliver hun Tante E!! Faren er allerede gået i gang med hans 'best man speach'! Prinsessepigen er rigtig spændt over endnu et bryllup i udsigt. Mindstemanden har ingen mening om sagen og jeg glæder mig til at høre mere om deres planer..... Onkel D kommer på torsdag og bliver i weekenden så han kan få denne lille hjemmelavede forlovelsesgave med hjem!

Der skal lidt billeder af det glade par på, så I kan ikke lige se det færdige resultat før de har fået gaven. Jeg skal jo lige have lov til at ligge billeder på bloggen af dem. Den lille flaske og love hearts'ne skal limes i hvert deres lille rum, det samme med hjerterne. Der skal forskellige farver papir på og billederammen skal pyntes. Der skal også klippes forbogstaver og limes på!

Papiret og sættekassen fandt jeg faktisk i Netto i går (rigtig billigt), de har altså nogle super ting der engang imellem. Tænker jeg lige skal en tur derind igen efter lidt flere, hvis ikke det hele allerede er udsolgt!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...