17. maj 2012

Fridag... Yeah!!

Ej, hvor jeg håber vi beholder den. Jeg elsker de her fridag der bare er der! Fridage, hvor vi slapper af og bare er, da vi ofte ikke gider planlægge noget. I morgen skal faren faktisk på arbejde men prinsessepigen, mindstemanden og jeg skal ikke noget, andet end at hygge og slappe af! De næste par uger kommer til at flyve af sted har jeg på fornemmelsen! Brylluppet er jo lige om hjørnet.

Faren er lige kørt i lufthavnen med farmor. Afskeden var ikke så sørgelig, da vi jo ser hende om to uger igen sammen med resten af familien fra England! Vi har haft sådan en skøn uge, hvor farmor fik set prinsessepigens skole og mindstemandens børnehave. Vi fik fejret farens fødselsdag og jeg fik lært at lave curry puffs!

Ligesom i morges, skal vi ikke op og nå noget i morgen tidlig. I morges legede ungerne med deres Toy Story dukker i flere timer. Vi andre slappede af med et blad, avis, en bog, kaffe og te!




Har du nogen planer her Kr. Himmelfarts dag?

2 kommentarer:

  1. Her i Schweiz er det også helligdag i dag, og vi havde ikke planlagt en disse. Vejret var godt, så vi bestemte os for at gå rundt om den sø, vi bor ned til. En tur på 15 km. - det tog 2 timer og 40 min. Nu er jeg hellt mør og udstyret med 2 friske vabler på hælene. Men det var dejligt og det er kun 3. gang vi har gået den tur.

    Åh, ja Toystory - det vækker minder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow sikke en gåtur:) Så kan du sagtens læne dig tilbage og slappe af:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...