4. marts 2016

Et band, et barn, 10 år siden og mere om det!

Billedet er fra maj 2006. Det er taget i vores stue i lejligheden i London. Som I kan se så går vi tidligt i gang med træning. Hun skulle jo gerne blive til noget......
Da jeg mødte manden spillede han sammen med sin bror. De spillede rundt omkring på pubber i London. I vinteren 2004/2005 gik de sammen med to andre brødre og spillede en del. De indspillede et par tracks men mere blev det aldrig rigtig til. Jeg var gravid og da prinsessen blev født i juli 2005, var mandens interesse ikke helt helhjertet i bandet mere. Faktisk kort efter de stoppede med at spille sammen, blev den ene af de to brødre de havde spillet sammen med, guitarist i Florence and the Machines. Det er han stadig og er kendt med de kendte! Han smagte frikadeller første gang i vores lejlighed og elskede dem - that's my claim to fame! Nå, men det er jo en helt anden historie.
Manden holdte dog aldrig op med at spille og synge derhjemme. Han giggede engang i mellem sammen med sin bror men ikke ret ofte. Prinsessen deltog fra helt lille, ikke når far spillede på pubber men derhjemme. I dag har hun en You Tube kanal og indspiller sange! Så lidt har hun vel fået med fra de tidlige guitartimer. Ikke at hun kan spille guitar, kun klaver sådan da, men hun elsker musik og at stå på en scene.

Sommeren 2006 blev året, hvor vi var på vores eneste rigtige ferie sydpå som familie. Bare os! Vores ferie blev jo altid brugt i Danmark på familiebesøg en 2-3 gange om året. Det gjorde den også i sommeren 2006 kort efter prinsessens 1 års fødselsdag.
Vi var også i Danmark i julen 2006. Det var dengang vi kunne have to kufferter med på flyveren uden at betale for det. Du kom også først ombord, hvis du rejste med små børn helt uden det kostede ekstra. Jo jo, det var tider.
Kort efter vi kom hjem fra Danmark startede jeg et nyt job. Vi besluttede også, at et barn mere var det vi ville.

Tak for alle jeres kommentarer i sidste indlæg.

6 kommentarer:

  1. Sikke en fin gave at få - musiktalent :-) og hvis jeg må sige det, din mand ligner ikke mere end en stor dreng på det billede, hahaha. kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha:o) han er også hele 2½ år yngre end mig:o) Så altså 'kun' 28 år på billedet:)

      Slet
  2. Kære Mette! Hvor ser det idyllisk ud! Jeg har virkelig tænkt så det knager her i den forløbne uge. Om alting og ingenting i fht. det med personligheder og begivenheder. Over tid. Vi læner os LIDT op ad en krise, tror jeg.... Jeg fylder også fyrre i år; er der ikke noget med, at det så i følge kalenderen er nu, jeg skal panikke over alting?....
    God weekend, Mette!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha ingen panik over de fyrre. Jeg var igennem det sidste år og når du, ligesom jeg, ligner en på 25 år stadigvæk så er det ok at fylde 40år:o) Ja, det ser idyllisk ud og det var det, hvor cliche-agtigt det end lyder, men vi havde det fantastisk. Det har vi stadig men fra april 2007 til april 2008, var vores liv i hurlumhej, krise, angst, sygdom, chok. Manden og jeg er folk der altid ser glasset halv fuldt. Det har helt sikkert hjulpet os:o) Positivt overskygger negativt synes vi:)

      Slet
  3. det er vidunderligt med de musikalske gener. Og skønt prinsessepigen var modtagelig.
    At dykke ned i dengang er altid så hyggeligt - Tak for dejlig fortælling fra dengang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme:o) Ja, vi er glade for hun er glad for musik:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...